Voorjaarsbijeenkomst 29 mei 2021

Yes!! Het is bijna zover! De online voorjaarsbijeenkomst op zaterdag 29 mei! Hiervoor hebben we een supergezellig programma bedacht dat in het teken staat van samen zijn: kokkerellen, spelletjes doen, bijkletsen en borrelen. Waan je even op vakantie in het bos, op een tropisch eiland of op de Noordpool – samen met de GVN!

Het programma bestaat uit 3 onderdelen:

• 14.00 – 14.15 uur – Opening door de voorzitter
  • 14.15 – 15.45 uur – Online groepsactiviteit naar keuze (zie hieronder)
  • 16.00 – 18.00 uur – Gezamenlijke borrel op een (virtueel) eiland met borrelpakket

Nadere informatie  hierover  verschijnt binnenkort op deze website! Je kunt kiezen uit de volgende activiteiten:

• KOOKWORKSHOP

Inspiratieloos in de keuken? Betrap je jezelf erop dat je altijd dezelfde gerechten maakt? Doe dan mee aan de kookworkshop georganiseerd door Peter Pan! Hij maakt samen met ons de lekkerste melkvrije gerechten. Let op! Je krijgt van tevoren een boodschappenlijstje toegestuurd. Graag bij het aanmelden eventuele dieetwensen doorgeven.

Neem alvast een kijkje op de website van Peter Pan.

• MOORDSPEL
    Vind jij met je rechercheurs in crime de dader van een verschrikkelijke moord? Om dit voor elkaar te krijgen los je samen raadsels op en moet je opdrachten volbrengen, wees snel want anders is de dader verdwenen!
  • FOUTE BINGO
    Doe mee met een gezellige ouderwetse bingo… maaaaar in dit rad met bingoballen zitten ook foute bingoballen. Win jij één van de ‘fantastische’ prijzen of wordt het één groot feest wanneer je foute bingo hebt?

We sluiten het geheel af met een borrel om 16.00 uur in Mibo (een online platform). Hier wanen we ons even in een andere wereld en ‘wandelen’ virtueel van de kroeg naar het strand, of varen zelfs naar een ander eiland of de Noordpool. Dit alles doen we natuurlijk onder het genot van een hapje en een drankje uit het borrelpakket dat je van ons ontvangt (één per gezin).

Graag weten we of je aanwezig bent, dus geef je op door uiterlijk 19 mei een mail te sturen naar  evenementen@galactosemievereniging.nl. Vermeld daarin je naam, aan welke online activiteit je deel wilt nemen en of je graag een lekker borrelpakket ontvangt. Indien je graag mee wilt doen aan de kookworkshop, geef dan ook eventuele aanvullende dieetwensen door! Na jouw aanmelding zal je meer informatie over de activiteit ontvangen met de bijbehorende links.

Belangrijk om te vermelden is dat wanneer je je opgeeft voor de kookworkshop of een online spel, we jouw persoonlijke gegevens (woonadres en/of emailadres) moeten delen met de aanbieder. Ditzelfde geldt voor wanneer je graag een borrelpakket ontvangt.

We zien je de 29e!