test-illuster

Welkom

Op de website van de Galactosemie Vereniging Nederland.

Galactosemie is een metabole ziekte met ingrijpende gevolgen.

De GVN richt zich op informatieverstrekking, lotgenotencontact en belangenbehartiging.

Nieuw dieetboekje en hulpmiddelen gepubliceerd

Zoals te lezen in ons laatst magazine is er een nieuw dieetboekje gemaakt, voorzien van nieuwe layouten bijgewerkt met de laatste inzichten. Ook is er een dieetpaspoort, een kaartje op bankpas formaat en handig als spiekbriefje in de supermarkt. De

Dag van krachtenbundeling tegen stofwisselingsziekten 17 oktober

Aanstaande zondag vragen we samen met veel organisaties aandacht voor stofwisselingsziekten en het belang van wetenschappelijk onderzoek. Dat doen we onder andere door het luiden van de beursgong op vrijdag 15 oktober (uitzending RTLZ 9.00uur), het sturen van een gezamenlijke

Grote Clubactie 2021 trekking

De trekking heeft plaats gevonden op 9 december 2021, als je een prijs gewonnen hebt zou je email moeten hebben ontvangen. Via deze link kun je de gekochte loten controleren.

Algemene Ledenvergadering 19 mei 2021

De link op de vergadering online bij te wonen is deze link: Het werkt via Microsoft Teams, openen kan ik de webbrowser of via de Teams app. Aanvang 20.30uur op woensdag 19 mei 2021.   De stukken die we behandelen

Stofwisseltour 2 juli 2022

Op zaterdag 2 juli 2022 organiseert Stofwisselkracht de 11e Stofwisseltour. De Stofwisseltour is een eendaags racefietsevenement voor iedereen die zich inzet voor meer aandacht en een behandeling van stofwisselingsziekten. We hebben als Galactosemie Vereniging een fietsteam samengesteld van 8 personen,

najaarsbijeenkomst 1 oktober 2022 Utrecht

De najaarsbijeenkomst zal dit jaar op zaterdag 1 oktober zijn, in het Spoorwegmuseum in Utrecht.

Stranddag Hoek van Holland 25 juni 2022

Vorig jaar ontmoetten we elkaar op het strand online in Mibo, dit jaar gaan we elkaar gelukkig weer in het echt ontmoeten op jawel; het strand! Op zaterdag 25 juni hebben wij een leuk middag- en avondprogramma bij een strandtent

Algemene Ledenvergadering 20 mei 20.00uur (Teams online)