Regiobijeenkomst Den Haag/Rotterdam zondag 28 januari

Allereerst wensen wij jullie het allerbeste voor 2018: vooral met veel geluk en plezier! In 2018 gaan we weer ons best doen om veel voor jullie te betekenen, o.a. door leuke en nieuwe activiteiten te organiseren, jullie goed op de hoogte te houden van nieuwe ontwikkelingen en door onderzoek naar galactosemie te stimuleren. We gaan er samen weer een mooi jaar van maken!

Zo’n nieuwe activiteit is de regiobijeenkomst of zoals we die voor de regio Den Haag/Rotterdam gaan noemen: de GVN Sunday Afternoon (vertaald zondagmiddag). De eerste bijeenkomst vindt plaats op zondag 28 januari 2018 van 14.00 – 17.00u in Café De Bles in Stompwijk. Iedereen – GVN-lid of niet – is welkom voor een gezellig hapje en drankje. Er is een grote speelkuil voor kinderen, dus neem ze lekker mee! We hopen velen van jullie daar te zien! Mail even aan secretaris@galactosemievereniging.nl of je van plan bent langs te komen. Ook als je vervoer in de regio nodig hebt: laat het ons weten! En natuurlijk zorgen we ervoor dat de hapjes lactosevrij zijn.

Nu hopen we natuurlijk dat overal in Nederland zulke bijeenkomsten gaan plaatsvinden. Het organiseren kost weinig moeite:

– bel een leuke locatie en vraag of ze lactosevrije hapjes kunnen maken

– kies een dag en een tijd (bijv. zondagmiddag)

– mail secretaris@galactosemievereniging.nl ruim van tevoren zodat wij de bijeenkomst kunnen aankondigen. Wij kunnen dan ook aangeven hoeveel budget er beschikbaar is.

Veel plezier met jullie regiobijeenkomsten en in ieder geval tot 13-15 april tijdens de voorjaarsbijeenkomst in Bennekom!!!

het bestuur van de GVN

Jeroen (2x), Bart, Raymond, Maaike, Margo en Mirte