najaarsbijeenkomst 1 oktober 2022 Utrecht

Dit jaar vindt onze bijeenkomst plaats in het Spoorwegmuseum in Utrecht. Een nieuwe locatie, lekker centraal gelegen. Zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer, parkeermogelijkheden bij het museum. Klik hier voor meer informatie.

We hebben een supergaaf programma samengesteld dat je hieronder kunt downloaden. De ontvangst is om 9:30 uur en het programma start om 10:00 uur.

Neem ook dit jaar weer zoveel mogelijk ingezamelde kleding mee naar de najaarsbijeenkomst! Onze vaste inzamelaar Texcollect komt dit met een vrachtauto ophalen bij het Spoorwegmuseum. De opbrengst storten we natuurlijk in het galactosemie onderzoeksproject op de Metakids site. Let op: je kunt alle kleding en huishoudtextiel in gesloten zakken aanleveren. Ook schoenen, hoeden, tassen, riemen, tafelkleden, dekbedovertrekken en gordijnen mogen erin. Dat geldt niet voor kussens, matrassen en dekbedden.

We hopen je te zien in Utrecht! Als je nog niet aangemeld bent, doe dit snel via deze link: aanmeldlink najaarsbijeenkomst GVN  of de QR-code op de uitnodiging!

Voor meer informatie over het spoorwegmuseum, zie https://www.spoorwegmuseum.nl/

Maliebaanstation 16, 3581 XW Utrecht.