trekking Grote Clubactie 2018

Update 13/12/2018: de trekking is geweest, er zijn 5 prijzen gevallen op door jullie gekochte en verkochte loten. Wie een prijs hebben weten we niet, controleer snel of je een prijs hebt gewonnen via https://lotchecker.clubactie.nl/

Update 04/12/2018: de lotenverkoop is gestopt, we hebben met zijn allen 371 loten verkocht met een opbrengst van € 883, een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar! Iedereen die loten gekocht en verkocht heeft: super bedankt en succes met de trekking op 12 december!

——————————–

Ook dit jaar doen wij weer mee met de Grote Clubactie om loten te gaan verkopen, de opbrengst gebruiken wij om onderzoek naar Galactosemie te kunnen financieren. In 2017 hebben we € 426,- opgehaald, dat willen we proberen te verdubbelen dit jaar! De start van de verkoop is op 15 september, zorg ervoor dat je tijdig familie en vrienden vraagt aangezien er ook veel andere verenigingen meedoen met de lotenverkoop.

De actiepagina kun je via deze link bekijken. (https://clubactie.nl/actie/GalactosemieVerenigingNederland)

Deel deze pagina met zoveel mogelijk mensen en probeer loten te verkopen, ze kosten maar € 3 per stuk. Daarvan komt € 2,40 toe aan onze vereniging en dus voor onderzoek naar Galactosemie.

Er zijn veel prijzen te winnen met een hoofdprijs van € 100.000,-

Voor alle andere prijzen, zie deze pagina.

De trekking is op 12 december 2018. Veel succes met loten kopen en verkopen!