Voorjaarsbijeenkomst 22-24 maart 2024

Onze nieuwe evenementencommissie onder leiding van Mieke en Jasper zijn druk bezig met het programma, de datum is 22-23-24 maart 2024 in kamphuis Ahoy in Oosterhout/Den Hout (bij Breda).

Je bent welkom vrijdagavond 22 maart vanaf 19.00 uur of zaterdagochtend 23 maart voor 9.30 uur van harte welkom om je te nestelen midden in de bossen van de Vrachelse Heide te Oosterhout.

Zaterdagochtend stappen we op de boot voor een rondvaart door de Biesbosch. Na een korte vaart word je uitgedaagd voor een potje Biesbosch Golfen. Als de winnaar bekend is varen we verder onder het genot van een heerlijke lunch. Geef je ogen tijdens het terugvaren goed de kost en geniet van dit mooie natuurgebied. Teruggekomen bij het verblijf zal er tijd zijn om je even op te frissen of om lekker te genieten van de omgeving. De palingboer heeft z’n rookton op locatie al geprepareerd voor een workshop paling roken en het knopen van fuiken. Rond etenstijd is de frietkar aanwezig om ons te voorzien van lekkere snacks en friet. Is je buik vol dan maken we ons gereed voor het avondprogramma vol plezier, muziek en leut tijdens een Pubquiz die gepresenteerd zal worden door Quizmaster Rolf!
Na wat drankjes en versnaperingen gaan we lekker naar bed. ’s Ochtends lekker samen ontbijten en een frisse neus halen tijdens een korte wandeling in de omgeving o.b.v. een gids.

Belangrijk om te weten:
* Neem je eigen kussen, slaapzak/ dekbed mee
* Je kunt weer zakken kleding meenemen voor de inzamelingsactie
* Meld je voor 10 maart aan via de QR code of via de link

Wanneer: 22 maart t/m 24 maart