Sponsor worden

Galactosemie is een zeldzame ziekte. In deze tijd van crisis is er weinig of geen geld beschikbaar vanuit de overheid en onderzoekscentra voor onderzoek naar galactosemie. Financiering van het onderzoek naar galactosemie is daardoor sterk mede afhankelijk van bijdragen uit het bedrijfsleven en maatschappelijke organisaties en fondsen.
Bedrijven en organisaties vinden het van belang om hun maatschappelijke betrokkenheid te tonen. De GVN werkt graag met u samen voor een langlopend relatie of een eenmalige actie. U kunt kiezen voor een speciefiek onderzoek of galactosemieonderzoek in zijn algemeen. Wij beschikken over een uitgebreid informatiepakket en staan u graag te woord, of komen naar u toe om de mogelijkheden te bespreken. We komen ook graag naar u toe om een presentatie te houden voor uw medewerkers, relaties of bestuurders.
Wilt u het Galactosemie OnderzoeksFonds met uw bedrijf steunen? Een greep uit de diverse mogelijkheden:

Structurele donatie
U machtigt de GVN voor een periodieke incassering van een vast bedrag. Hiermee geeft u ons zekerheid om onderzoek op langere termijn te plannen.

U kunt het Galactosemie Onderzoeks Fonds (GOF) steunen door een bedrag over te maken op:
NL42 ABNA 0587 4790 43 , ten name van: Galactosemie Vereniging Nederland o.v.v. “Galactosemie Onderzoek Fonds” of “GOF”

Organiseer een actie
U kunt binnen uw bedrijf een actie organiseren. Denk bijvoorbeeld aan een sponsorloop, voetbaltoernooi, een golftoernooi, een loterij of veiling op uw bedrijfsfeest.

Donatie bij een speciale gelegenheid
Is er iemand jarig? Is uw medewerker 10 jaar in dienst of neemt er iemand afscheid? Een donatie aan het GOF is een origineel alternatief voor een cadeau.

Uw eigen ideeën
Natuurlijk kunt u het GOF ook op andere manieren steunen. Heeft u bijvoorbeeld mooie prijzen voor onze tourtocht-loterij, wilt u reclame van uw bedrijf plaatsen op onze website of kunt u ons praktisch ondersteunen met de organisatie van onze financiële acties? Misschien heeft u zelf nog andere ideeën voor steun of acties?
Wij zouden graag met u van gedachten wisselen over allerlei vormen van samenwerking. Neem gerust contact met ons op, e-mail fondsenwerving@galactosemievereniging.nl