Publicaties

Hier vind je publicaties die door GVN, of met hulp van de GVN zijn uitgegeven als praktische hulpmiddelen voor eenieder die te maken heeft met galactosemie. Zo hebben wij een folder uitgebracht om familieleden, kinderdagverblijf, school etc. te kunnen informeren over galactosemie. Het dieetboekje is in samenwerking met artsen en diëtisten tot stand gekomen. De taalkaartjes zijn een handig hulpmiddel in het buitenland.

Het zorgpad boek bevat veel informatie en wordt uitgegeven door VKS (Volwassenen, Kinderen en Stofwisselingsziekten).

Gedrukte exemplaren van de folder en het dieetboekje zijn gratis te bestellen voor leden van GVN. Een gebonden versie van het zorgboek is te bestellen bij de GVN. Dit kun je doen door middel van ons contactformulier.

Informatiebrochure galactosemie, update 2023

dieetboekje, update 2021

taalkaartjes Nederlands, Engels, Duits, Frans, Italiaans, Spaans

taalkaartjes 500x500